ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΣ/ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΟΝΟΙΑ

Ξεκινήσαμε το πρώτο έργο χορηγία: τουριστικός/πολιτιστικός οδηγός της πατρίδας μας. Παρακαλούμε τους κατόχους των πληροφοριών και εθελοντές από κάθε χωριό της ΕΕΜ να μας αποστείλουν:...

23.6.15

Εγκλημα στη Χειμαρρα κατα της Δημοκρατιας και κατα της Μειονοτητας

Αποδεδειγμένη νοθεία και συμφωνίες κάτω από το τραπέζι.

Επιβεβαιώνονται με τον πιο αδιαμφισβήτητο τρόπο οι υποψίες που είχαμε για νοθεία στις δημοτικές εκλογές από το Σοσιαλιστικό Κόμμα και τους συνεργάτες του.
Κατά την καταμέτρηση των ψήφων για το δημοτικό συμβούλιο, ανοίγονται κάλπες οι οποίες περιέχουν αριθμό ψηφοδελτίων διαφορετικό από εκείνες οι οποίες περιείχαν τα ψηφοδέλτια για εκλογή δημάρχου. Θυμίζουμε ότι δεν υπάρχει η δυνατότητα ο ψηφοφόρος να ψηφίσει μόνο στην μία από τις δύο κάλπες.
Αν ο αριθμός των ψηφοδελτίων εντός των καλπών ανά εκλογικό κέντρο είναι διαφορετικός μιλάμε για πάρα πολύ σοβαρή παρατυπία που μόνο ως κίνηση νοθείας μπορεί να εκληφθεί.

Στο εκλογικό κέντρο 4566 (Borshi) ενώ στην πρώτη κάλπη (για δήμαρχο) καταμετρήθηκαν 344 ψηφοδέλτια, στην δεύτερη (για δημοτικό συμβούλιο) βρέθηκαν 540 ψηφοδέλτια.
Αυτήν την στιγμή στον χώρο που γίνεται η καταμέτρηση επικρατεί ένταση και ανάμεσα στα μέλη της αριστερής συμμαχίας καθώς υπάρχει διαφωνία ανάμεσα στους αντιπροσώπους του LSI και του PS για το μοίρασμα των θέσεων του δημοτικού συμβουλίου.

Εντωμεταξύ την στιγμή που ούτε τα προσχήματα δεν τηρούνται πλέον, έγινε γνωστό ότι η υποψήφια του Δημοκρατικού Κόμματος (PD), Lefteri Prifti, θα λάβει θέση αντιδημάρχου στον νέο δήμο. Είναι προφανές ότι το κόμμα της αντιπολίτευσης και η ίδια συμμάχησαν με το κυβερνών Σοσιαλιστικό Κόμμα (PS), τόσο σε επίπεδο ψήφων όσο και στις διεργασίες νόθευσης του αποτελέσματος αφού κατά την καταμέτρηση των ψήφων, οι αντιπρόσωποι του PD και του PS είχαν μία φωνή απέναντι σε κάθε αμφισβητούμενο ψηφοδέλτιο: όσα ήταν υπέρ του Μπελέρη ήταν άκυρα και όσα ήταν υπέρ του Γκόρου κρίθηκαν έγκυρα.


Η νοθεία είναι πλέον αδιαμφισβήτητη, το μέγεθος παραμένει άγνωστο. Σε κάθε περίπτωση το εκλογικό αποτέλεσμα δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ούτε δημοκρατικό, ούτε νόμιμο, ούτε προϊόν της βούλησης των δημοτών της Χιμάρας.

ΠΗΓΗ: himara.gr

13 σχόλια:

  1. Ανώνυμος26/6/15 11:40 π.μ.

    ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΑΛΒΑΝΙΚΟΥ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΗΥ ΑΛΗ ΑΛ ΓΙΟΥΝΑΝΗ........ΜΙΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΤΣΑΜΗΔΩΝ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΖΟΝΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΒΑΝΙΚΟ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟ...........ΕΠΙ ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΑΣ-ΑΛΒΑΝΟΚΡΑΤΙΑΣ ΣΤΟΝ ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΟ ΧΩΡΟ ΑΚΟΜΑ Ο ΠΕΡΑΙΒΟΣ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΑΛΒΑΝΙΚΩΝ ΦΥΛΩΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΤΣΑΜΗΔΕΣ ....Οι Τσάμηδες κατοικούσι την παλαιάν Θεσπρωτίαν, νυν δε λεγομένην Παρακάλαμον, η κατοικία των αρχίζει από το Σούλιον και τελειώνει εις τον Δώδωνα (Μπίστριτζα) ποταμόν, είναι θρήσκοι, αλαζόνες και ορμητικότεροι από τους άλλους εις τους πολέμους, όστις όμως ανθέξη την πρώτην ορμήν των, εύκολα τους τρέπει έπειτα εις φυγήν, επειδή είναι καθ΄ υπερβολήν αμφιρρεπείς` δεν φυλάττουσι τόσον τας συμφωνίας και υποσχέσεις, ευφημίζονται δε παρά πάντων ως επιτηδειότεροι χορευταί, και τοις αρέσκει ο πολύτιμος ιματισμός` είναι εύρωστοι και εύσχημοι` και μολονότι ομιλούσι την αλβανικήν διάλεκτον, ως φυσικήν αλλά και μετά την απλοελληνικήν, εκφράζονται όμως ορθώς άνδρες τε και γυναίκες.... ΚΑΤΑΡΧΗΝ Ο ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ''ΣΟΥΛΙ'' ΕΙΝΑΙ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΟΣ [ ΑΦΟΥ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΤΣΑΜΟΧΩΡΙΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΝ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΩΝ ΒΟΥΝΩΝ ΤΟΥ ΣΟΥΛΙΟΥ [ ΓΑΡΔΙΚΙ ΚΛΠ]...ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΒΟΡΕΙΟΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΠΟΤΑΜΟΣ ΜΠΡΙΣΤΡΙΤΖΑ...ΕΙΝΑΙ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ....ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΜΠΙΣΤΡΙΤΖΑ ΒΟΡΕΙΑ [ ΣΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΒΟΡΕΙΟ ΗΠΕΙΡΟ , ΝΟΤΙΑ ΤΟΥ ΔΕΛΒΙΝΟΥ] ΚΑΙ ΣΤΑ ΝΟΤΙΑ ΤΑ ΒΟΥΝΑ ΤΟΥ ΣΟΥΛΙΟΥ [ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΧΑΝΕ ΚΑΤΑΦΥΓΕΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΟΥΝ ΤΟΝ ΕΞΙΣΛΑΜΙΣΜΟ] ΗΤΑΝ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΤΣΑΜΟΥΡΙΑΣ...ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ Ο ΝΟΜΟΣ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ [ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΟΧΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ]..ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΠΕΡΑΙΒΟΣ...ΓΙΑ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑ ΜΙΛΑΕΙ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ 'ΤΟΤΕ '''ΤΣΑΜΟΥΡΙΑΣ''ΔΗΛΑΔΗ ΟΙ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΒΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΓΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΟΥΛΙΟΥ....ΔΥΤΙΚΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣ ΚΑΙ ΒΟΡΕΙΑ ΩΣ ΣΤΟ ΦΙΛΙΑΤΙ ΚΑΙ ΜΕ ΔΥΤΙΚΑ ΟΡΙΑ ΤΟ ΙΟΝΙΟ ΠΕΛΑΓΟΣ..ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΑ ΕΝΝΑ ΜΕ ΔΕΚΑ ΧΩΡΙΑ ΤΗΣ ΝΟΤΙΟΥ ΑΛΒΑΝΙΑΣ ΠΡΙΞ ΤΗΣ ΚΟΝΙΣΠΟΛΙ..ΑΥΤΕΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΣΑΝΕ ΤΗΝ ΤΣΑΜΟΥΡΙΑ..ΕΚΕΙ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣΑΝΕ ΟΙ [ΑΛΒΑΝΟ]ΤΣΑΜΗΔΕΣ....ΤΟ ΛΕΩ ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΤΙ ΤΣΑΜΟΥΡΙΑ ΛΕΓΟΤΑΝΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΗΠΕΙΡΟΣ [ ΚΑΙ ΑΡΑ ΥΠΟΝΟΟΥΝ ΟΤΙ ΟΙ ΤΣΑΜΗΔΕΣ ΑΛΒΑΝΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣΑΝΕ ΟΟΟΟΛΗ ΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ ΑΡΑ ΤΟΥΣ ΔΙΩΞΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΤΣΑΜΟΥΡΙΑ-ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΗΠΕΙΡΟΣ ΑΡΑ ''''ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ''' ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ ΟΟΟΛΗ ΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ=ΤΣΑΜΟΥΡΙΑ...ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑ ΨΕΜΑ ΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΚΗΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ...ΤΣΑΜΟΥΡΙΑ=ΣΗΜΕΡΙΝΟΣ ΝΟΜΟΣ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ[ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΔΕΝ ΚΑΤΟΙΚΟΥΝΤΑΝ ΕΞ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΑΠΟ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΜΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΥΠΗΡΧΕ Η ΟΡΕΙΝΗ ΜΟΥΡΓΚΑΝΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝΕ ΚΑΤΑΦΥΓΕΙ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΑΣ , ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΠΕΡΙΞ ΤΗΣ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣ , ΕΝΩ ΣΤΑ ΝΟΤΙΑ ΤΟΣΟ ΠΕΡΙΞ ΤΗΣ ΠΑΡΓΑΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ ΤΟΥ ΣΟΥΛΙΟΥ ΠΑΡΕΜΕΝΕ ΖΩΝΤΑΝΟΣ Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ....[αυτοι πληρωσανε και τα περισσοτερα στην κατοχη από τους Τουρκοτσαμηδες όπως και οι Ελληνες στα πεδινα του φαναριου στο νομο Πρέβεζας οπου είχαμε μερικη η ολικη καταστροφή 22 χωριων από τουρκοτσαμηδες και γερμανους κατά το 1943 με λεηλασίες απαγωγες κοριτσιων δολοφονιες καψιμο σπιτιων κλπ]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος26/6/15 11:42 π.μ.

    ΕΠΙΣΗΣ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΦΥΛΗΣ [ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΤΑΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΑΛΒΑΝΙΚΕΣ ΦΥΛΕΣ ] ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΓΝΩΡΙΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΟΤΣΑΜΗΔΩΝ..ΠΡΩΤΟΝ ΟΤΙ ''''ΔΕΝ ΦΥΛΑΤΟΥΣΙ ΤΟΣΟΝ ΤΑΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑΣ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ'''..[ΠΑΜΠΕΣΗΔΕΣ ΔΗΛΑΔΗ] ...ΠΡΑΓΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ..ΜΑΛΙΣΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΒΟΡΕΙΟΥΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ , ΤΟΥΣ ΓΚΕΚΗΔΕΣ , ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ... ....ΑΥΤΟ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΙΧΑΝΕ ΠΑΛΙΑ ΜΙΑ ΠΑΡΟΙΜΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΣΑΜΗΔΕΣ..... '''ΤΣΑΜ ΠΑΜΠΕΣ ΜΕ ΘΗΚ ΝΕ ΜΕΣ''[ Ο ΤΣΑΜΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΜΠΕΣΗΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΤΟ ΘΗΚΑΡΙ [ ΜΕ ΤΟ ΜΑΧΑΙΡΙ ΔΗΛΑΔΗ] ΣΤΗ ΜΕΣΗ ]...ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΑΡΑΒΑΝΤΙΝΟΥ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΓΡΑΨΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΚΕΙΝΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΤΣΑΜΗΔΕΣ...''''Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡ ΑΥΤΩΝ ΓΛΙΣΧΡΟΣ ΚΑΙ ΨΕΥΔΗΣ''ΕΠΙΣΗΣ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΑΖΟΝΕΣ [ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΤΩΝ ΑΛΒΑΝΩΝ ΕΘΝΙΚΙΣΤΩΝ] ΚΑΚ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΑΛΒΑΝΙΚΕΣ ΦΥΛΕΣ ΕΠΙΣΗΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΤΣΑΜΗΔΕΣ''ευφημιζοντε παρα παντων ως επιτηδιοτεροι χορευται και τις αρεσει ο πολυτιμος υματισμος είναι εύσχημοι και ευρωστοι'''....ΑΥΤΟ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΟΙΜΙΕΣ ΠΟΥ ΥΠΗΡΧΑΝΕ ΠΑΛΙΑ ΣΤΗ ΡΟΥΜΕΛΗ [ΤΣΑΜΗΣ ΘΑ ΡΘΩ ΣΤΟ ΓΑΜΟ ΣΟΥ , ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΛΟΝΤΥΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΠΟΙΗΜΕΝΟΣ], ΟΠΩΣ ΑΥΤΟ ΕΠΙΒΕΒΒΑΙΩΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΤΣΟΥΚΛΙ ''ΤΣΑΜΗΣ'' [ ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΕ ΩΣ ΕΠΩΝΥΜΟ] ΣΤΟΝ ΜΑΚΕΔΟΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΗ ΤΟΥ 1821 ΚΑΡΑΤΑΣΟΥ ΤΣΑΜΗ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΑΝΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΜΟΡΦΙΑΣ-ΛΕΒΕΝΤΙΑΣ ΤΟΥ'''''είναι εύσχημοι και ευρωστοι''''''''....ΕΠΙΣΗΣ ΑΥΤΟ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΚΑΙ Ο ''ΤΣΑΜΙΚΟΣ'' ΧΟΡΟΣ [ Η ΚΛΕΦΤΙΚΟΣ Η ΑΠΗΔΗΤΟΣ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟΝ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ] ΟΧΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ '''' ΚΛΕΨΑΜΕ''' ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΤΣΑΜΗΔΕΣ ΑΛΛΑ ΟΝΟΜΑΣΑΜΕ ΕΤΣΙ ΤΟΝ ΧΟΡΟ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ ΘΥΜΙΖΕ ΤΟ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΑΝΕ ΟΙ ''φημισμένοι παρα παντων στο χορο''' ΤΣΑΜΗΔΕΣ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΛΕΒΕΝΤΙΚΟΣ ΟΠΩΣ ΟΙ ΤΣΑΜΗΔΕΣ [ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΦΙΓΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ''ΠΗΔΗΜΑΤΩΝ'' ΤΟΥ ΕΝ ΛΟΓΩ ΧΟΡΟΥ]..ΔΗΛΑΔΗ Η ΛΕΞΗ ΤΣΑΜΗΣ-ΤΣΑΜΙΚΟΣ ΔΗΛΩΝΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΓΝΩΡΙΣΜΑΤΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΚΑΠΟΙΑ .. ''ΑΛΒΑΝΙΚΗ'' ΚΑΤΑΓΩΓΗ....ΑΛΛΩΣΤΕ Ο ΧΟΡΟΣ ΤΩΝ ΤΣΑΜΗΔΩΝ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΙΓΟΥΡΕΣ ΚΑΙ ΠΗΔΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΤΣΑΜΙΚΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος26/6/15 11:47 π.μ.

    ΕΠΙΣΗΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΩΝ ΤΣΑΜΗΔΩΝ ΤΗΣ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ .. ΟΤΙ ''ΜΟΛΟΝΟΤΙ ΜΙΛΟΥΣΙ ΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΚΗ ΔΙΑΛΕΚΤΟ'', ''ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΛΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΡΘΩΣ ΕΚΦΡΑΖΟΝΤΕ ΑΝΤΡΕΣ ΤΕ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ''.....ΔΗΛΑΔΗ 'ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΖΟΝΤΕ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΡΘΩΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ΑΝΔΡΕΣ [ΠΡΑΓΜΑ ΛΟΓΙΚΟ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΕΚΕΙΝΗ ] ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ...ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ....ΚΑΘΩΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΚΕΚΗΔΕΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ ''ΑΓΝΟΟΥΝ ΠΕΝΤΕΛΩΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ'' ΕΝΩ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΙΑΠΗΔΕΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΟΤΙ''' ΛΙΓΟΙ ΤΗΝ ΟΜΙΛΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΒΑΡΒΑΡΙΚΑ''..ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΑΛΗΘΙΝΑ ΚΑΙ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΜΕΝΑ ......ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΚΑΘΟΤΙ ΟΙ ΤΣΑΜΗΔΕΣ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΚΕΙΝΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝΕ ΟΥΤΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ [ ΑΦΟΥ ΗΤΑΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ ΗΔΗ ΔΥΟ ΑΙΩΝΕΣ ] , ΟΥΤΕ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΤΙ ΕΤΣΙ ΜΑΘΑΝΕ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ...ΑΡΑ ΤΟ ΟΤΙ ΜΙΛΟΥΣΑΝΕ-ΕΚΦΡΑΖΟΝΤΑΝ ΚΑΙ [ΑΠΛΟ]ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ [ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΔΕΝ ΕΒΓΑΙΝΑΝ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΚΕΙΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΤΑ ΜΑΘΑΝΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ] ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ Η [ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ] ΔΙΓΛΩΣΣΙΑ ΤΩΝ ΤΣΑΜΗΔΩΝ [ ΚΑΙ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΑΛΒΑΝΙΚΕΣ ΦΥΛΕΣ] ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΚΑΙ ΟΦΕΙΛΟΤΑΝΕ ΣΤΗΝ ΑΠΟ ΠΑΠΠΟ ΠΡΟΣ ΠΑΠΠΟ ΔΙΓΛΩΣΣΙΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΦΥΛΗΣ...ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΑΥΤΟ ΜΑΡΤΥΡΟΥΣΕ ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΜΙΚΤΗΣ [ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ ]ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΤΩΝ ΤΣΑΜΗΔΩΝ...ΣΥΝΕΠΩΣ ΟΙ ΤΣΑΜΗΔΕΣ ΗΤΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ [ ΝΤΟΠΙΟΙ ΗΠΕΙΡΩΤΕΣ , ΚΑΙ ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ ΔΙΓΛΩΣΣΟΙ ] ΚΑΙ ΕΠΙΛΥΔΕΣ ΑΛΒΑΝΟΙ ΕΞΙΣΛΑΜΙΣΜΕΝΟΙ ... ΕΤΣΙ ΜΟΝΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΞΗΓΗΘΕΙ Η ''ΔΙΓΛΩΣΣΙΑ''..ΑΝ ΣΚΕΦΤΟΥΜΕ ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΤΙ ΖΟΥΣΑΝΕ ΣΕ ΣΥΜΠΑΓΗ ΘΥΛΑΚΑ KAI OXI ''''ΑΝΑΜΕΙΚΤΑ''' ΕΛΛΗΝΟΧΩΡΙΑ ΚΑΙ ΑΛΒΑΝΟΧΩΡΙΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΓΕΙΤΟΝΩΝ ΤΟΥΣ [ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΟΡΕΙΝΑ ΚΑΙ ΗΜΙΟΡΕΙΝΑ ΤΗΣ ΤΣΑΜΟΥΡΙΑΣ [ ΤΑ 2 ΤΡΙΤΑ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥ ΝΟΜΟΥ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ ] ΤΑ ΕΝΝΙΑ ΣΤΑ ΔΕΚΑ ΧΩΡΙΑ ΗΤΑΝ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΚΕΙΝΑ ΤΟΥΡΚΟΤΣΑΜΙΚΑ].......ΣΤΗ ΜΕΙΚΤΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΛΟΙΠΟΝ ΟΦΕΙΛΕΤΕ ΚΑΙ Η ΔΙΓΛΩΣΣΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο ''ΦΑΝΑΤΙΚΟΣ ΙΣΛΑΜΙΣΜΟΣ'' ΤΩΝ ΤΣΑΜΗΔΩΝ [ΘΡΗΣΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ Ο ΠΕΡΑΙΒΟΣ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΕΝΩ Ο ΑΡΑΒΑΝΤΙΝΟΣ ΟΜΙΛΕΙ ΓΙΑ '''ΦΑΝΑΤΙΚΟ ΙΣΛΑΜΙΣΜΟ''ΤΩΝ ΤΣΑΜΗΔΩΝ] ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΙΧΑΝΕ ΑΥΤΟΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝΕ ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΑΛΒΑΝΙΚΕΣ ΦΥΛΕΣ...ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΚΡΗΤΙΚΟΙ ΗΤΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΝΤΟΠΙΟΙ - ΓΕΝΙΤΣΑΡΟΙ-ΟΙ ΠΙΟ ΣΚΛΗΡΟΙ ΔΙΩΚΤΕΣ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΠΡΩΗΝ ΟΜΟΘΡΗΣΚΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΠΙΤΩΝ ΤΟΥΣ ...Ο ΦΑΝΑΤΙΚΟΣ ΙΣΛΑΜΙΣΜΟΣ ΟΦΕΙΛΕΤΕ ΚΑΙ ΣΤΗ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥΣ [ ΤΗΣ ΤΣΑΜΟΥΡΙΑΣ] ΑΦΟΥ ΤΟΣΟ ΝΟΤΙΑ ΑΥΤΗΣ [ ΧΩΡΙΑ ΤΟΥ ΦΑΝΑΡΙΟΥ , ΤΟΥΣ ΣΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΡΓΑΣ , ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ,ΤΑ ΧΩΡΙΑ ΠΕΡΙΞ ΤΗΣ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΤΣΑΜΟΥΡΙΑΣ , ΣΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΣΑΡΑΝΤΑ ΣΤΟ ΒΟΥΡΚΟ Ο ΤΟΥΡΚΟΤΣΑΜΙΚΟΣ ΘΥΛΑΚΑΣ ΗΤΑΝ ΠΕΡΙΤΡΥΓΙΡΙΣΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΑ-ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΧΩΡΙΑ...ΕΤΣΙ Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΔΟΜΗΘΗΚΕ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΑΝΑΤΙΚΟ ΙΣΛΑΜΙΣΜΟ ΩΣ ΑΝΤΙΡΟΠΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΠΡΩΗΝ ΟΜΟΘΡΗΣΚΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΠΙΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΤΡΥΓΙΡΙΖΑΝΕ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΛΕΥΡΕΣ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος26/6/15 11:52 π.μ.

    το σημαντικο σε αυτά που λεει ο περαιβος [ και τα οποια είναι ιστορικα εξακριβωμένα] είναι όχι ότι απλα ''γνωριζουν'' τα [απλο]ελληνικα αλλα ότι ''ορθως εκφραζοντε'' [ όχι απλα γνωριζουν αλλα και ομιλουν και μαλιστα ορθως]..και το ακομα σημαντικοτερο είναι ότι ισχυει για τους ανδρες [ πραγμα λογικο μιας και γενικοτερα οι ανδρες παντα ξερανε παραπανω γλωσσες ] αλλα ότι αυτό ακριβως ιχυει και για τις γυναικες [ πραγμα δυσκολο να μαθανε α ελληνικα ειτε από την εκλησια που δεν υπηρχε ειτε από το ελληνικο σχολειο που δεν υπηρχε ειτε από τις κοινωνικες επαφες που τέτοιες δεν ειχανε εκεινα τα χρονια οι γυναικες για να μαθουν ''να εκφραζοντε ορθως στην απλοελληνικη''...αρα αυτή η ικανοτητα να μιλανε στα ελληνικα εξισου όπως και στα αλβανικα ηταν από παππο προς παππο...και αυτό γιατι οι προγονοι των τσαμηδων ηταν κυριως ελληνες [ηπειρώτες , και αρβανιτες διγλωσσοι] και αλβανοι επιλυδες...αλλα και τουρκοι σε καποιο βαθμο πραγμα που δικαιολογει τα πολλα τουρκικα-ισλαμικα επωνυμα [ τουταχιρη , σαχεντιν κλπ ] [και πραγμα που δεν συμβαινει και τοσο με τους υπολοιπους αλβανους] και ισως αυτή η τουρκικη συνιστωσα συνετελεσε τοσο στον φανατικο ισλαμισμο των τουρκοτσαμηδων ........ο '''εκτουρκισμος'' των τσαμηδων [με την εγκατασταση τουρκων στην τσαμουρια, μετα [αλλα και πριν ως τοποτηρητες διοικητες-φρουροι]τον εξισλαμισμο τους τον 17ο αιωνα ,πραγμα που κανανε παντα οι τουρκοι σε κάθε εξισλαμισθεισα περιοχη με σκοπο να την εκτουρκισουν γρηγοροτερα μεσω των επιμειξιών τουρκων και γηγενών αφου πλεον ηταν μουσουλμανικοι και οι δυο πλυθησμοι μπορούσανε να παντρευοντε ] δεν προχωρησε-ολοκληρωθηκε γιατι στη συνεχεια η οθωμανικη διοικηση-εξουσια -στρατος [ αλλα και οι γειτονικοι - βορειοι μουσουμανκοι πλυθησμοι ] αλλα και επιλυδες μουσουλμάνοι στον ηπειρωτικο χωρο αποτελούνταν πλεον από αλβανους μουσουλμάνους και όχι από τουρκους μουσουλμανους ....ετσι σταματησε η [σε μικρο βαθμο και για μικρο χρονικο διαστημα εκτουρκιση των τσαμηδων] και αρχισε ο σε μεγαλυτερο βαθμομκαι και λιγο ευκολότερος λογω των συνθηκων [ γνωση της αλβανικης παραλληλα με την ελληνικη , λογω γεωγραφιας , λογω αξιωματων μπεηιλικια και αγαηλικια-παρε δωσε με τους λοιπους αλβανους μουσουλμάνους που από το 1700 και μετα τους παραχωρούσανε οι Τουρκοι την εξουσια σε μεγαλο μερος του ελαδικου χωρου ποσο μαλλον στην Ηπειρο , αλλα και επιμειξίες ακομα ακομα με αυτους ως ομοθρησκοι πραγμα επιτρεπτο απο τον οθωμανικο νομο αφου πλεον εξισμαμιστηκανε κλπ ] εξαλβανισμος των αλβανοελληνων στην καταγωγή τσαμηδων όπως στο περιπου εχει περιγραφει παραπανω....για αυτό και ονομαζοντε και τουρκοτσαμηδες και αλβανοτσαμηδες...και οι δυο οροι περιεχουν μερος της αληθειας ...........
    με λιγα λογια .......αλβανοεληνες ''γενίτσαροι'''' [ κυριως εντοπιοι αλλα στη συνεχεια και επιλυδες ] , εκτουρκισθεντες [εκτουρκισθεντες πλήρως θρησκευτικα , μερικως συνειδησιακα καθολου όμως γλωσσικα που κρατησανε τις πατροπαράδοτες δυο γλωσσες αλβανικη και ελληνικη]....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος26/6/15 12:22 μ.μ.

    ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΑΛΗ ΑΛ ΓΙΟΥΝΑΝΗ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ '''ΜΕΓΑΛΟΑΛΒΑΝΟΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ''' ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΠΥΡΟΣ ΔΕΝ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΙΛΛΥΡΙΑ [ ΒΟΡΕΙΩΣ ΤΩΝ ΒΟΥΝΩΝ ΤΗΣ ΧΕΙΜΑΡΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΟΡΥΤΣΑΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΟΟΟΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ ] ΑΛΛΑ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΑΙ ΤΟΣΟ ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΛΛΑΔΑ ΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ Η ΘΥΛΗΚΗ ΠΑΡΑΛΛΑΓΗ , ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΠΥΡΡΑ , ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΤΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΙΛΛΥΡΙΑ.....ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ ΚΑΙ Η ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΛΛΑΔΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΗ .....''''''ΙΛΛΥΡΙΚΗ''''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος3/1/16 9:27 π.μ.

    .Η τελευταία φορά που βρέθηκαν στο χωριό μου –Λειά Φιλιατών- οι Τσάμηδες ήταν και η πιο οδυνηρή. Ήταν στις 20-4-1944 και εσυνόδευαν το γερμανικό τάγμα που επέδραμε στη Μουργκάνα για να την εκκαθαρίσει από τις αντάρτικες ομάδες. Ενόψει της επιδρομής των Γερμανών και Τσάμηδων, οι χωριανοί εγκατέλειψαν το χωριό. Οι Τσάμηδες έκαψαν τα περισσότερα σπίτια του χωριού, το λιθόκτιστο δημοτικό σχολείο και την εκκλησία της Παναγίας, κτίσμα του 17ου αιώνα. Η μοναδική γυναίκα που παρέμεινε, η τυφλή γερόντισσα Αναστασία Χαϊδή, όταν διεπίστωσε ότι καίγεται το σπίτι της, έβαλε τις φωνές, οι Τσάμηδες την πέταξαν στο φλεγόμενο σπίτι και κάηκε ζωντανή… Σκότωσαν επίσης τρεις Λειώτες, τον Γρηγόρη Λώλη, ετών 25, τον Γιώργο Μπίλη, ετών 53 και τον Βασίλη Σδούγκα, ετών 23, τους οποίους συνέλαβαν τυχαία έξω από το χωριό......ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΜΗΠΩΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟ 1944 ΠΑΘΑΝΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΑΘΑΝΕ...ΟΠΩΣ ΕΣΤΡΩΣΑΝ ,ΚΟΙΜΗΘΗΚΑΝ...ΑΘΟΥΣ ΣΚΟΤΩΝΑΝΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ...ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΥΤΟΙ ΤΟ ΑΡΧΙΣΑΝΕ....ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΑ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑΤΑ ΚΑΤΟΧΗΣ....
    Έτσι, γράφει ο ΕΛΑΣίτης Π. Παπασταύρου, αυτόπτης μάρτυρας της συμπεριφοράς των Τσάμηδων στην περίοδο της κατοχής: «Γύρω στις δεκαπέντε χιλιάδες αριθμούσε εκείνη η μειονότητα των λεγομένων Τσάμηδων. Από τις πρώτες ημέρες του πολέμου είχαν ταχθεί στο πλευρό των Ιταλών. Το ίδιο έκαναν και με τους Γερμανούς αργότερα. Ντυμένοι με τις στολές των κατακτητών, λήστευαν, βασάνιζαν, ατίμαζαν, τρομοκρατούσαν την ύπαιθρο. Ο φόβος και ο τρόμος σκέπαζε όλη την Θεσπρωτία. Οι πράξεις βίας και τρομοκρατίας σε καθημερινή βάση… Όχι λίγες φορές δεν δίσταζαν, έτσι για πλάκα, να βάζουν στο σημάδι από απόσταση τσοπαναραίους και στρατοκόπους…» («Στο Στόμα του Λύκου» εκδ. Σύγχρονη Εποχή).....ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΕΙ ΕΝΑΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ...ΟΧΙ ΜΟΝΑΡΧΟΦΑΣΙΣΤΑΣ ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΣ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΙ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΑΛΒΑΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΖΕΡΒΑ...ΑΛΛΑ ΕΝΑΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος6/1/16 12:16 μ.μ.

    ΕΙΧΑΜΕ ΑΠΑΓΩΓΗ ΒΟΣΚΟΥ [ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΑΠΑΓΩΓΕΣ ΤΩΝ ΤΣΑΜΗΔΩΝ ] ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΥΚΛΕΣΙ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΚΟΠΑΔΙ ΤΟΥ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΠΗΡΑΝΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΙΧΑΝΕ ΣΑ ΔΟΥΛΟ .... ΚΑΙ ΓΥΡΙΣΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΤΟΥ [ΣΕ ΚΑΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΜΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΚΟΥΧΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΚΟΠΑΔΙ ΤΟΥ]...ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟΝ ΕΙΧΑΝΕ ΞΕΓΡΑΜΕΝΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΙ ΣΥΓΧΩΡΙΑΝΟΙ ΤΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος30/1/16 10:11 μ.μ.

    μια βασικη αιτια του ''δυστροπου''χαρακτηρα και του ανθελληνισμου των τουρκοτσαμηδων ηταν οτι ηταν φανατικοι ισλαμιστες.....ο περαιβος πριν 150 χρονια κανοντας μια περιγραφη των αλβανικων φυλων τους χαρακτηριζει θρησκους....κατι που δεν κανει για τις αλλες αλβανικες φυλες τις οποιες περιγραφει....και ο αραβαντινος την εποχη εκεινη αναφερει '''' '''των τσαμηδων εν γενει ο φανατισμος στον ισλαμισμο υπαρχει βαθυτατος''''''''.....
    δυο ακομα περιστατικα που καταδυκνυουν τον φανατικο ισλαμισμο τους-αντιχριατιανισμο τους [ που εξηγει την συνολικη συμπεριφορα τους τοσο κατα την τουρκοκρατια οσο και κατα την καταχη 1941-44 εναντιων των ελληνων συντοπιτων τους.....
    Ο Ιερός Ναός Κοίμησης της Θεοτόκου, η γνωστή σε όλους μας Παναγία στην Κένταλη,
    (συνοικισμός του Μαργαριτίου), κτίστηκε το 1825, έξω απο τον οικισμό του Μαργαριτίου
    διότι οι εξισλαμιθέντες τουρκοτσιάμηδες δεν επέτρεπαν μέσα στα όρια της κοινότητας αυτής
    χριστιανικό ναό. ..
    ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΙΩΤΕΣ ΤΣΑΜΗΔΕΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΟΥ 1821 -ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΑ [ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΥΣ ΚΑΤΑ ΤΟ 1941-44] ....
    ΝΑ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΕΠΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ.....
    Ο Άγιος Βασίλειος χτίστηκε αμέσως μετά την απελευθέρωση το έτος 1913 και είναι ο ενοριακός
    ναός του Μαργαριτίου, υπάγεται στην Μητρόπολη της Παραμυθιάς. Το 1930, οι μουσουλμάνοι
    κάτοικοι του Μαργαριτίου, παρότι ζούσαν σε τμήμα της ελληνικής επικρατεις,ειχανε εμπλακει με τον αλβανικο εθνικισμο εχοντας τις πλατες της Φασιστικης Ιταλιας...
    Αυτό το εκμεταλλεύτηκαν οι μουσουλμάνοι στο έπακρο και είχαν επιδοθεί σε σημαντικές
    αξιόποινες πράξεις κατά του ελληνικού κράτους και των συμπολιτών τους χριστιανών με διάφορες
    προκλητικές ενέργιες. Μια από αυτές ήταν να κάψουν τον ιερό ναό του Αγίου Βασιλείου. Το 1937
    οι χριστανοί Μαργαριτιώτες ξαναέφτιαξαν τον ιερό ναό του Αγίου Βασιλείου
    οι Μαργαριτιώτες.
    ΔΗΛΑΔΗ ΕΙΤΕ ΕΠΙ ΤΟΥΡΚΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΙΤΕ ΕΠΙ ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΕΙΤΕ ΕΠΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΤΟ ΚΑΨΙΜΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΩΝ ΝΑΩΝ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΑΣΧΟΛΙΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος5/2/16 2:17 π.μ.

    επισης στην εθνικιστικη αλβανια μαθαινουν περι '''αδικης μοιρασιας των συνορων του 1913''που εκοψαν σε ''κομματια την '''σκιπερια αυτοχθονου χιστορικε'' μεγαλη αλβανια'' κλπκλπ...καταρχην δυστυχως τα συνορα δεν διαμορφωνοντε με βαση τα δικαια των λαων...αλλα πρωτιστως με βαση τα συμφεροντα των μεγαλων δυναμεων και τους σχεδιασμους τους για το μελλον της περιοχης εκεινης ....
    ετσι και οι αλβανοι μεινανε πιστοι στην πυλη .... και στα σημερινα εδαφη της αλβανιας [τμηματα των οθωμανων τα χρονια εκεινα] επετεθησαν οι στρατοι τριων κρατων ..μαυροβουνιοι σερβοι και ελληνες...ετσι οι μαυροβουνιοι κατελαβαν τη σκοντρε [πολη της βορειας αλβανιας ] οχι φυσικα γιατι ηταν μαυροβουνικη αλλα γιατι νοιαζονταν για το κοντινο στην πολη λιμανι [πολιτικοι οι λογοι και στην περιπτωση αυτη] ...επισης οι σερβοι κατελαβαν οχι μονο το [αλβανικο κατα το ημιση τα χρονια εκεινα σε αντιθεση με σημερα που ειναι τελειως αλβανικο] κοσοβο αλλα εφτασαν ως την κεντρικη αλβανια [αλβανικη και αυτη η περιοχη και οχι σερβικη ]ενω ο ελληνικος στρατος μπηκε στην ελληνικη βορεια ηπειρο και εφτασε και ως το τεπελενι [αλβανικη η περιοχη απο τα περιχωρα του τεπελενιου και πανω]....παιξανε και χασανε οι εθνικιστες της αλβανιας...παρολα αυτα δεν υπηρξε καποια αδικια οπως την εννουν...
    αφου οι μεγαλες δυναμεις υποχρεωσανε τοσο τους μαυροβουνιους να αποχωρησουν απο την σκοντρε οσο και τους σερβουσ να αποσηρθουν απο την κεντρικη και δυτικα αλβανια και να παραμεινουν απο το κοσοβο και πανω [ παροτι σε αρκετο μερος του κοσοβου οι αλβανοι υπερτερουσανε και αυτο ηταν η μοναδικη αδικια εναντιων των αλβανων στο διακανονισμο των συνορων] ..αφου στα νοτια αναγκασανε τον ελληνικο στρατο να αποχωρησει απο τα εδαφη που ειχε απελευθερωσει [η καταλαβει] ,παροτι και ο ντοπιος πλυθησμος ηταν σε πολυ μεγαλο ποσοστο ελληνικης συνειδησεως και αρκετα μεγαλο ποσοστο ελληνικης γλωσσας...και παροτι οι βορειοηπειρωτες πηρανε τα οπλα και μετα απο τρειμηνες μαχες με τους αλβανους εθνικιστες κρατησανε ελευθερα τα εδαφη τους και σχηματισανε την αυτονομη πολιτεια της βορειου ηπειρου [ημιαυτονομια εντος αλβανιας] η οποια αναγνωριστηκε απο τις μεγαλες δυναμεις αλλα και απο το αλβανικο κρατος....αρα το αλβανικο κρατος αδικηθηκε στο θεμα κοσοβου [ αφου ενα μερος του σημερινου κοσοβου θα ηταν δικαιο να δινοτανε απο τοτε στην αλβανια ] και ευνοηθηκε στο νοτο αφου τα συνορα του πηγαν πιο νοτια απο οτι εδειξε η εκβαση των βαλκανικων πολεμων και [το σημαντικοτερο απο ολα] η επιθυμια των ντοπιων κατοικων [ για την πλειοψηφεια παντα μιλαμε] ... αρα τα περι αδικης μοιρασιας συνορων ας τα αφησουν...η θα λενε ολη την αληθεια η τιποτα...γιατι η μιση αληθεια και σε αυτη τη περιπτωση ειναι χειροτερη απο το ψεμα.....οσο για τα δυο τριτα του νομου θεσπρωτιας που κατοικουνταν απο διγλωσσους τουρκοτσαμηδες....ουτε επαναστασεις οπως οι βορειοηπειρωτες ουτε αυτονομιες ουτε τιποτα...αφου ηταν ως γνωστον αμφιβολου εθνικης συνειδησεως......αυτοι ειχανε κυριως συνειδηση ισλαμικη συνειδηση και μετα αλβανικη ,ελληνικη η τουρκικη τα χρονια εκεινα .... αφου πρωτα πολεμησανε εναντιων του ελληνικου στρατου το 1913 [γιατι θεωρουσανε συμφερον να παραμεινουν υπο οθωμανικη διοικηση ,λογικο αφου ηταν οθωμανοι] και αφου χασανε τελικα και περασε η περιοχη τους υπο ελληνικη διοικηση υστερα στειλανε την παρακτω επιστολη ...
    Μια φράση από το Υπόμνημα που υπέβαλαν οι Τσάμηδες της Θεσπρωτίας στην Διεθνή Επιτροπή Ελέγχου στις 6/11/1913 είναι ενδεικτική:
    «Θα συμπολεμήσουμε με τα αδέρφια μας τους Χριστιανούς, μέχρις εσχάτων, για ν’αποκρούσομε το ζυγό του αλβανικού κράτους και να διατηρήσουμε την ελευθεριά μας στην αγκαλιά της μητέρας μας Ελλάδας…».
    ΕΙΠΑΜΕ ΑΜΦΙΒΟΛΟΥ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ [ ΠΟΥ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΜΦΙΒΟΛΗ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥΣ ]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος5/2/16 2:33 π.μ.

    περα απο τον φανατικο ισλαμισμο των τουρκοτσαμηδων [ πραγμα πολυ πιο ηπιο ως τελειως χλιαρο στις υπολοιπες αλβανικες φυλες πλην κοσοβαρων αλβανων και σουνιτων γκεκηδων κεντρικης Αλβανιας] που προκυπτει τελικα απο τον συνδυασμο των πηγων της εποχης της τουρκοκρατιας [αλλα και απο τα σημερινα δεδομενα ] που ασχοληθηκανε με αυτη τη φυλη υπαρχει και κατι ακομα σημαντικο.....η διγλωσσια τους.. η διγλωσσια αυτη η οποια περα απο τον Περαιβο ματρυτειτε και απο τον Α.ΒΑΛΝΤΚΑΜΦ την εποχη εκεινη [ο οποιος επιβεβαιωνει τον περαιβο και στο οτι μερικα απο τα κυρια χαρακτηριστικα τους γνωρισματα ηταν οτι ηταν δεινοι χορευτες και καλοντυμενοι ]....ΕΠΙ ΛΕΞΗ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΓΙΑ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΟΤΣΑΜΗΔΩΝ...''οι τσαμηδες ανδρες και γυναικες εκφραζοντε με ανεση και στην απλοελληνικη εκτος της αλβανικης΄''.....
    και οταν μιλαμε για διγλωσσια μιας μουσουλμανικης φυλης επι εποχης τουρκοκρατιας [που δεν υπηρχανε ουτε ελληνικα σχολεια στα χωρια τους , ουτε ελληνικες εκκλησιες [αφου ηταν μουσουλμανοι ειχανε μονο τζαμια αλλωστε ] που ισως θα βοηθαγανε στη γνωσηδιαδοση των ελληνικων σε μια '''καθαρα''' αλβανικη φυλη] ..και οταν μαλιστα τα ελληνικα τα μιλανε εξισου και οι γυναικες [ που τοτε δεν βγαινανε και πολυ απο το σπιτι ωστε να τα μαθουνε απο αλλες ελληνιδες ισως ] και γενικοτερα αν σκεφτουμε οτι εντος του τουρκοτσαμικου θυλακα υπηρχανε ελαχιστοτατα χριστιανικα χωρια ωστε να μαθουν απο αυτους τα ελληνικα κλπκλπ μιας και ο τουρκοτσαμικος θυλακας ηταν πολυ ''συμπαγης'' ...] .... ετσι η διγλωσσια των τουρκοτσαμηδων oφειλεται στη μεικτη καταγωγη τους ..... αφου θα ηταν αδυνατο σχεδον ,''καθαροι'' σκιπεταροι ισλαμικου θρησκευματος της πεδινης -ημιορεινης θεσπρωτιας τα χρονια της τουρκοκρατιας οχι μονο να γνωριζανε αλλα και να εκφραζονταν[οπως λενε οι πηγες] στα ελληνικα [ανδρες και γυναικες] με αλλο τροπο περα απο την απο παππο προς παππο μεταδωση της γλωσσας αυτης [ διγλωσσιας για την ακριβεια]
    .... αλβανοελληνες εξισλαμισθεντες γενιτσαροι με λιγα λογια.... αλλωστε με την καθοδο των οποιονδηποτε αλβανοφωνων η διγλωσσων στη Θεσπρωτια ακιτη μονιμη εγκατασταση τους εκει , αποκλειετε να ειχε ''ερημωσει'' τελειως η Θεσπρωτια....οι αυτοχθονες ελληνοφωνοι [αλλου πολλοι , αλλου λιγοι] συνεχιζαν να την κατοικουν...ο αποτομος και βιαιος εξισλαμισμος των περισσοτερων κατοικων της περιοχης [ανεξαρτητωςγλωσσας] δηλαδη η κατοπινη κοινη ισλαμικη θρησκεια εν μεσω χριστιανικου περιγυρου ,οδηγησε στη μιξη των δυο φυλων και στην επακολουθη διγλωσσια των απογονων τους ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος5/2/16 2:34 π.μ.

    ο δυστροπος χαρακτηρας των τουρκοτσαμηδων επιβεβαιωνετε περα απο τις πηγες και τα γεγονοτα της εποχης ακομα και απο μια παλια σκιπεταρικη παροιμια των νοτιων αλβανων, ομοθρησκων μαλιστα των τουρκοτσαμηδων...ελεγε...τσαμ παμπες με θηκ νε μες...ο τσαμης ειναι παμπεσης και εχει το μαχαιρι στη μεση...επισης και ο η υοθετηση του ισλαμ απο αυτη τη φυλη δεν εχει να κανει με καποια ''προτιμηση'' των οσων γραφει το κορανι εναντι του ευαγγελιου φυσικα...αφου ετσι κι αλλιως το κορανι ηταν γραμμενο στη μονη ''''ιερη''' γλωσσα του ισλαμ..την αραβικη...πραγμα που σημαινει οτι κανενας βαλκανιος λαος δεν θα μπορουσε να το διαβασει και αρα να πειστει να αλλαξει θρησκεια....ετσι και οι τσαμηδες...αλλαξανε θρησκεια [μεγαλο μερος αυτων ] λογω του κυματος βιας που ξεσπασε στα πεδινα και ημιορεινα της Θεσπρωτιας μετα την καταπνιξη του κινηματος του Πατρος Διονυσιου Τρικκης ....ενω αλλοι εξισλαμιστηκανε τα επομενα χρονια λογω οικονομικου συμφεροντος βλεποντας τη βελτιωση της ζωης των εξισλαμισμενων συντοπιτων τους [καλυτερα οσμανληδες παρα ραγιαδες οικονομικα-ηθικα-κοινωνικα κλπ]....ετσι και ο φανατισμος προς τον ισλαμισμο ειχε να κανει σιγουρα τοσο με την γεωγραφια της τσαμουριας οσο και μετην χρονικη στιγμη του εξισλαμισμου της περιοχης....αφου μεγαλο μερος των τουρκοτσαμηδων εξισλαμιστηκε σε μια εποχη που οχι μονο στην ηπειρο [ βορεια και νοτια] που ουτως η αλλως εμεινε χριστιανικη και ελληνικη αλλα και στη νοτια αλβανια -τοσκερια , λαμπερια οι εξισλαμσιθεντες αλβανοι ηταν ελαχιστοτατοι ως τοτε ...ετσι για καμποσα χρονια ηταν η μοναδικη εξισλαμισθησα περιοχη σε ολη αυτη τη γεωγραφικη εκταση [ Ηπειρος - Νοτια Αλβανια] ...ετσι ''δεθηκανε''-στηριχτηκανε στη νεα αυτη θρησκεια που τους εδινε τα αντιστοιχα προνομια-δικαιωματα και μια νεου ειδους ταυτοτητα σε καποιο βαθμο[οθωμανικη συνειδηση ]..γινανε δηλαδη πολλοι εξ αυτων ''τουρκοι στη θεση των τουρκων'' σε ολη αυτη τη περιοχη την οποια κουμανταρανε [ας μην ξεχναμε οτι λογω των τουρκοτσαμηδων γεμισε το ορεινο σουλι χριστιανους απο ολες τις γυρω περιοχες και ιδρυσανε το εφταχωρι του σουλιου [τα εφτα χωρια] ... οσο και γεωγραφικα αφου η ΤΣΑΜΕΡΙΑ μετα το εξισλαμισμο της περιβαλονταν τοσο νοτια [χωρια Παργας,Σουλιου,Φαναριου κλπ] οσο και ανατολικα [χωρια Παραμυθιας] οσο και βορεια [ χωρια ορεινης μουργκανας και αγιων σαραντα στη βορεια ηπειρο] απο ελληνικα χριστιανικα χωρια....ετσι ο φανατικος ισλαμισμος αυτης της διγλωσσης φυλης ηταν ουσιαστικα μια ιδεολογια περισσοτερο, η οποια τους διαχωριζε απο τους ραγιαδες χριστιανους γειτονες τους και τους εκανε να αισθανοντε [ και να ειναι βεβαια μεβαση τη σαρια ] οι αρχουσα ταξη της περιοχης...ας μην ξεχναμε οτι μεχρι τους βαλκανικους πολεμους ανεβαινανε στα χριστιανικα χωρια της Μουργκανας για να παρουν αυτα που τους ανηκανε μιας και τα χωρια αυτα ηταν τσιφλικια τους ... οπως και τα χριστιανικα χωρια στο καμπο του φαναριου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος5/2/16 2:35 π.μ.

    αυτα καταργουν την ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΑΛΒΑΝΙΑΣ [ΣΚΙΠΕΡΙΑ Ε ΜΑΔΕ ]
    ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΟΟΟΟΛΗ Η ΗΠΕΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΗΤΑΝ '''ΑΛΒΑΝΙΚΕΣ''
    ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΖΟΝΤΑΝ ''ΤΣΑΜΕΡΙΑ''....ΑΦΟΥ ΕΔΩ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΑΛΒΑΝΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ , Η ΤΣΑΜΕΡΙΑ . ΑΠΟΤΕΛΟΥΣΕ ΤΑ ΔΥΟ ΤΡΙΤΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ [ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΠΗΓΕΣ ,ΑΠΟΓΡΑΦΕΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΛΠ] ΚΑΙ ΜΟΝΟ [ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΝΟΤΙΟΥ ΑΛΒΑΝΙΑΣ, 8-9 ΧΩΡΙΑ ΤΟΥΡΚΟΤΣΑΜΙΚΑ] ΚΑΙ ΟΧΙ ΦΥΣΙΚΑ ΟΟΟΛΗ ΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ....ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΥΤΗ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΑΛΒΑΝΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΑΤΟIΚΟΥΝΤΑΝ ΑΠΟ ΔΙΓΛΩΣΣΟΥΣ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΥΣ ΣΤΟ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑ , ΑΡΧΙΚΑ ΑΠΛΩΣ ΙΣΛΑΜΙΚΗΣ [ΓΕΝΙΤΣΑΡΙΚΗΣ] ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΟΛΟ ΚΑΙ ΑΥΞΑΝΟΜΕΝΗ ΤΑΥΤΙΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΛΒΑΝΙΚΟ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟ-ΑΛΒΑΝΙΚΗ ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΛΟΓΩ ΚΟΙΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ [ΑΦΟΥ ΟΙ ΤΣΑΜΗΔΕΣ ΗΤΑΝ ΔΙΓΛΩΣΣΟΙ] , ΚΟΙΝΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ [ΑΦΟΥ ΗΤΑΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ] ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΞΑΡΧΗΣ ΛΟΓΩ ΕΞΙΣΛΑΜΙΣΜΟΥ ΑΝΤΙΘΕΣΗ [ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΙΑΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ] ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΗΣ ΟΜΟΓΛΩΣΣΟΥΣ [ΑΦΟΥ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΤΣΑΜΗΔΕΣ ΗΤΑΝ ΔΙΓΛΩΣΣΟΙ] ΣΥΝΤΟΠΙΤΕΣ ΤΟΥΣ ΗΠΕΙΡΩΤΕΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος7/2/16 12:15 π.μ.

    Για πρώτη φορά φέτος τιμάται η μνήμη των δέκα κατοίκων του Σταυροχωρίου που συνελήφθησαν και εκτελέστηκαν από τον γιο του τουρκοτσάμη Σαντίκ Μουσταφά, στις 3 Σεπτεμβρίου 1943!
    Οι τουρκοτσάμηδες με τη βοήθεια των Γερμανικών και των Ιταλικών δυνάμεων κατοχής οδήγησαν τους 10 Σταυροχωρίτες στη θέση «Στενούρα» Καναλακίου και αφού τους υποχρέωσαν να σκάψουν τους τάφους τους τούς εκτέλεσαν στην όχθη ενός μικρού χειμάρρου. Ανάμεσά τους κι ένα παλικάρι μόλις 18 χρονών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή